English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Merindui Saat itu

Plus minus 1 year aku dah aku bergelar therapist...seorg yg perlu bangun tdo setiap hari with the spirit of helping people is part of my life.

Meredah traffic jammed
Working 8 to 5
Going home with tiring mood
Tersadai kt sofa
Tdo

The hardest thing is... it continuing...

I love my job ofcoz...tp aku rindukan saat2 dengan pencil...rindukan saat2 stayup nk siapkan something yg xda org nk tgk pun...kepuasan...satisfaction...I miss it so damn much!!!

Kadang2 aku lepas rindu dgn melukis kt handset ja...walaupun kurang feeling...tp boleh la ubat hatiku yg larakan bau arang dan pencil.


Ni antara pengubat duka aku la...


rohaizatharon . blogspot
 Pic ni based drpd pic aku p Langkawi tahun lepas.
rohaizatharon.blogspot

Yang ni plak aku saja sketch.

Both aku lukis time rehat sambil pekena teh ais kt kedai mamak blakang hospital. Sedihkan...heheheh

No comments: